Who we are

About us

What we do

Our Services

Proper service leads to outstanding result!

  • Στρατηγικός Σχεδιασμός Marketing

    Marketing Plan / Product Portfolio / Marketing Budget

    Η κατάρτιση ενός στρατηγικού σχεδίου Marketing ή ενός Marketing Plan, δεν περιορίζεται μόνο στη μέθοδο προβολής και διαφήμισης των προϊόντων / υπηρεσιών μιας επιχείρησης.
    Απαιτεί εκτενή ανάλυση της Αγοράς, του Ανταγωνισμού, του Καταναλωτή (customer segmentation) και του Μείγματος Προϊόντων, κλπ.

    Οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι:

    - Διάγνωση υπάρχουσας κατάστασης

    - Καταγραφή μεγέθους αγοράς, τμηματοποίηση αυτής και ανίχνευση πιθανών ευκαιριών για ανάπτυξη

    - Καθορισμός στρατηγικής Μarketing ανά brand/προϊοντικό μείγμα / γεωγραφική περιοχή/κανάλι διανομής-πώλησης

    - Προϊοντική στρατηγική (Product Portfolio Mix)

    - Κατάρτιση Marketing Budget

    - Ένα πλήρες πλάνο επικοινωνίας και στρατηγικές επιλογής και χρήσης Μέσων Επικοινωνίας

  • Στρατηγική Επικοινωνίας

    Branding / On Line Branding / Above - Below the Line / B2B / Artwork

    Δύο είναι τα βασικά κομμάτια του παζλ που θα συνθέσουν μία επιτυχημένη και εύστοχη στρατηγική επικοινωνίας..
    Η καλή γνώση των πελατών μας αλλά και των ξεχωριστών αναγκών τους, σε συνδυασμό με τη σφαιρική αντίληψη της εταιρείας μας για τα δεδομένα της αγοράς.
    Η δημιουργική προσέγγιση της BPCS διασφαλίζει ότι τα μηνύματα της επικοινωνίας θα φτάσουν στα κοινά-στόχους με τον πιο εύγλωττο και πρωτότυπο τρόπο δεσμεύοντας την αγοραστική συμπεριφορά των τελικών καταναλωτών.
    Στην BPCS, η σωστή διαχείριση της επικοινωνίας των πελατών μας, γίνεται με τρόπο ολιστικό, χάρη στην εξειδίκευση και τη δυνατότητα αξιοποίησης όλων των εργαλείων μίας αποτελεσματικής επικοινωνίας όπως

    1. above-the-line καμπάνιες σε Μ.Μ.Ε.

    2. below-the-line υποστηρικτικές ενέργειες προώθησης πωλήσεων

    3. στρατηγική δημοσίων σχέσεων P.R

    4. B-2-B επικοινωνία

    5. εκθεσιακή προβολή

    6. ταυτότητα συσκευασίας προϊόντων και εφαρμογή εταιρικής ταυτότητας

    7. εκθεσιακή επικοινωνία

    8. καμπάνιες νέων μέσων

    Πως διαμορφώνουμε μία Στρατηγική Επικοινωνίας;

    - Ανάλυση περιβάλλοντος ανταγωνισμού

    - Σχεδιασμός και υλοποίηση επικοινωνιακής στρατηγικής

    Σχεδιασμός και Παραγωγή δημιουργικού υλικού;

    - Δημιουργική στρατηγική

    - Δημιουργικές προτάσεις

    - Παραγωγή τηλεοπτικών SPOT

    - Παραγωγή ραδιοφωνικών SPOT

    - Παραγωγή καταχωρήσεων εφημερίδων-περιοδικών

    - Παραγωγή εξωτερικής διαφήμισης

    - Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπων

    - Σχεδιασμός και παραγωγή προωθητικού υλικού

    Branding

    - Brand Consulting

    - Ονοματολογία εταιριών, προϊόντων, υπηρεσιών

    - Λογοτύπηση

    - Σχεδιασμός και υλοποίηση εταιρικής ταυτότητας

    - Δημιουργία εγχειριδίων χρήσης προϊόντων

    - Σχεδιασμός συσκευασιών

    On Line Branding

    - Προβολή της εταιρείας μέσω των social media (facebook, twitter, instagram, linkedin, κοκ) σε καθημερινή βάση και ενεργοποίηση κοινού.

    - Επιτυγχάνοντας brand awareness

    - Δημιουργία ενός μεγάλου και στοχευμένου πελατολογίου

    - Δημιουργία target group, σε μικρό χρονικό διάστημα, και γνωστοποίηση των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία

    Bellow the lines activities..

    - Προωθητικές ενέργειες

    - Direct marketing

    - Οργάνωση εκδηλώσεων

    - Εκθέσεις και περίπτερα

  • Direct Marketing

    Direct Mailing / Direct Ε- Mailing / Test Driving

    Στην BPCS δεν διαθέτουμε μόνο την εξειδίκευση στη χρήση εργαλείων και μέσω για αμεσότητα στην επικοινωνία με τους τελικούς καταναλωτές.. Χάρη στη μακροχρόνια εμπειρία μας στο χώρο της επικοινωνίας, διαθέτουμε την εμπειρία εφαρμογής σε ένα ευρύ φάσμα εργαλείων & μέσων direct marketing, που προσδίδουν αμεσότητα στην επικοινωνία με τους τελικούς καταναλωτές.

    Ποια είναι τα εργαλεία αυτά..

    - Direct Mailing σε τελικούς καταναλωτές με συγκεκριμένα δημογραφικά,

    - Ψυχογραφικά ή αγοραστικά δεδομένα

    - Direct Mailing στους επαγγελματίες λήπτες αποφάσεων αγοράς (Β-2-Β)

    - Direct Ε- Mailing σε επαγγελματίες χρήστες και τελικούς καταναλωτές

    Ο σχεδιασμός & η διενέργεια ενός ολοκληρωμένου πλάνου πρωτότυπων προωθητικών ενεργειών δημιουργεί δίαυλους προσέλευσης ενημέρωσης, παρακίνησης και δέσμευσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς των κοινών - στόχων.

    Η BPCS διαθέτει πλούσια εμπειρία σε ενέργειες όπως:

    - Εντυποδιανομή

    - Διανομή κουπονιών σε κεντρικούς δρόμους ή αγοραστικά κέντρα

    - Γευστική δοκιμή & οινογνωσία

    - Test Driving

    - Ενθάρρυνση δοκιμής

  • Δημόσιες Σχέσεις

    PR Activities / Sponsoring / Follow Up

    Η BPCS αναλαμβάνει και δραστηριοποιείται με επιτυχία στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων με τις εξής υπηρεσίες:

    - Σχεδιασμός & Διοργάνωση Εταιρικών Εκδηλώσεων & Συνεδρίων

    - Εξεύρεση & επαφή με χορηγούς

    - Διαχείριση χορηγών επικοινωνίας

    - Σχεδιασμός & παραγωγή προωθητικών υλικών (προσκλήσεις, banners, stands)

    - Επιμέλεια οπτικοακουστικού υλικού

    - Σύνταξη & αποστολή newsletters

    - Ολοκληρωμένη εταιρική επικοινωνία

    - Διοργάνωση πολιτιστικών & καλλιτεχνικών θεματικών εκδηλώσεων (συναυλίες, μουσεία, εκθέσεις, φεστιβάλ)

    - Αποδελτίωση & διαχείριση δημοσιότητας

    Η bpcs με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες λειτουργιών Marketing, απευθύνεται κυρίως στις δυναμικές εκείνες επιχειρήσεις που δεν έχουν ακόμη αναπτύξει εξειδικευμένο τμήμα Μarketing, προσφέροντας την εναλλακτική αξιοποίηση του δικού της έμπειρου προσωπικού.

  • Online Marketing & Social Media Branding

    Social Media / E-WOM / Online Communities / Email Marketing / Blogs

    Τι είναι το Online Marketing?

    Ευελιξία και προσαρμοστικότητα. Αυτά τα στοιχεία χαρακτηρίζουν το Online Marketing και κατ’ επέκταση όσες επιχειρήσεις (ιδιαίτερα οι retailers) το εφαρμόζουν, με σκοπό να εξελιχθούν και να ακολουθήσουν τη νέα εποχή.
    Σήμερα, το κοινό απευθύνεται σε νέα μέσα και τρόπους για να ενημερωθεί και να ψυχαγωγηθεί. Το διαδίκτυο είναι αυτό που συνέβαλε στην αλλαγή των συνηθειών του. Ως εκ τούτου, οι επιχειρήσεις, μέσω του Online Marketing, έχουν τη δυνατότητα, όχι μόνο να ακολουθήσουν τις νέες αυτές τάσεις της εποχής, και συνεπώς το κοινό τους, αλλά ταυτόχρονα, να αφήσουν το δικό τους “αποτύπωμα”.

    Προβολή και Social Media

    Η προβολή μέσω των Social Media και η διαχείρισή αυτών, προσφέρουν μία πολύ δυναμική και μεγάλη είσοδο των επιχειρήσεων στη αγορά, με μετρήσιμα αποτελέσματα και ιδιαίτερα υψηλή αποδοχή των προτύπων που προβάλουν.
    Η πρόσβαση σε αυτά τα νέα είναι εύκολη. Ωστόσο η σωστή μεταχείριση είναι εκείνη που θα δημιουργήσει ένα Ισχυρό Community μέσα από μία σχέση ΔΡΑΣΗΣ-ΑΝΑΔΡΑΣΗΣ με το κοινό τους.

    Social Media Platforms

    Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) συνεχώς μεταβάλλονται (εσωτερικό περιβάλλον), αλλά και αυξάνονται (με την εμφάνιση νέων) με μεγάλη ταχύτητα.
    Τα βασικά μέσα προβολής σήμερα, τα οποία αναλαμβάνουμε και εμείς, είναι τα εξής:
    Face book
    Twitter
    YouTube
    Blogger | BlogSpot
    Web
    Insta gram
    Linkednin

    Social Media Branding.. Γιατί;

    Τα δυναμικά κοινά είναι εκείνα που τελικά θα καθορίσουν τις νέες τάσεις και συνήθειες της εποχής.
    Η χρήση των νέων διαδικτυακών μέσων, εξασφαλίζει την άμεση επικοινωνία των αναγκών και η προβολή της επιχείρησης μέσω αυτών, γίνεται έτσι πιο σωστά και αποτελεσματικά.

    - Πλατφόρμες Κοινωνικής Δικτύωσης – Social Media

    Η εκρηκτική αύξηση των Social Media Platforms αλλά και η δυνατότητα παρακολούθησης των ηλεκτρονικών συνομιλιών σε αυτά τα μέσα, προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες για τις καταναλωτικές συνήθειες και συμπεριφορές των χρηστών που συμμετέχουν. Έτσι το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για τη συμμετοχή τους είναι εύλογο και συνεχώς αυξανόμενο.

    - Ε- WOM (Word Of Mouth)

    Η παράδοση και η τεχνολογία “συνεργάζονται” για την ηλεκτρονική διαφήμιση από στόμα σε στόμα, ένα εργαλείο ιδιαίτερα αποτελεσματικό και δημοφιλές στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ.
    Η λειτουργία του, βασίζεται στη δυνατότητα συνεργατικής πρόσβασης και παραγωγής online υλικού από τους ίδιους τους χρήστες του διαδικτύου. Οι πιο συχνές εφαρμογές του, προκύπτουν μέσα από τα sites κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook), τα sites παραγωγής online υλικού από τους ίδιους τους χρήστες του διαδικτύου (π.χ. YouTube), καθώς και τα sites όπου γίνονται ανταλλαγές προϊόντων, πλειστηριασμοί, κ.ά. (π.χ. eBay)

    - Online (brand) Communities

    Πρόκειται για διαδικτυακές κοινότητες, τα μέλη των οποίων αναπτύσσουν κοινωνικούς δεσμούς μεταξύ τους, λόγω του κοινού ενδιαφέροντος ή/και του θαυμασμού που εκδηλώνουν για κάποια brand, προϊόντα ή εταιρείες.

    - Email Marketing

    Απλή αποστολή μέσω e-mail κάποιων προσφορών ή νέων προϊόντων και υπηρεσιών ή ακόμα η περιοδική λήψη κάποιων νέων της εταιρείας (π.χ. Newsletter)· αυτές είναι οι δύο πιο σύγχρονες μορφές αλληλογραφίας και επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους δυνητικούς τους πελάτες.

    - Ιστολόγια (Blogs)

    Πρόκειται για την πιο σύγχρονη εκδοχή των online εφημερίδων ή ημερολογίων, που φιλοξενούνται σε συγκεκριμένες πλατφόρμες/ ιστοσελίδες.
    Τα blogs δημιουργούνται με άξονα την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και την ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών ενώ περιλαμβάνουν τα προσωπικά ενδιαφέροντα του κατόχου του site είτε σχόλια του ιδίου και άλλων, με άξονα ένα ευρύτερο ενδιαφέρον π.χ. κοινωνικό, πολιτικό, επιχειρηματικό, καταναλωτικό, κ.ο.κ.

    - Viral Marketing

    Viral Marketing ή αλλιώς το σπειροειδές μάρκετινγκ: πρόκειται για διαφημιστικό υλικό το οποίο έχει τοποθετηθεί (στοχευμένα) σε επιλεγμένα sites του διαδικτύου και το οποίο προωθείται από καταναλωτές- χρήστες σε άλλους χρήστες. Η πιο συνηθισμένη πρακτική είναι μικρά βίντεο τα οποία τοποθετούνται σε ιστότοπους όπως το YouTube και τα οποία βλέπονται από χιλιάδες θεατές.

    - SEO (Search Engine Optimization)

    Ονομάζεται η τεχνική που εφαρμόζεται από τις εταιρείες ώστε να διασφαλίζουν την παρουσία της ιστοσελίδας τους στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων, μέσω των ηλεκτρονικών.

    - Τα Banner Ads

    Είναι η πλέον ευρέως διαδεδομένη μορφή ηλεκτρονικής διαφήμισης στο διαδίκτυο η οποία απευθύνεται σε στοχευμένο κοινό για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και αμεσότητα.

  • Web Design & Website Development

    Design / Development / Responsive / Landing Page / Seo / Joomla / Wordpress

     

    Δημιουργούμε την ιστοσελίδα που ταιριάζει απόλυτα με το γούστο αλλά και το πρόσωπο της εταιρίας σας ή της προσωπικής σας σελίδας

    Έυκολη και γρήγορη διαχείριση του site σας χωρίς κόστος, με το Ανοικτό σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (Open Content Management System);

    Το Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS) είναι εφαρμογή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το στήσιμο μεγάλων sites αλλά και πιο απλών. Ο πλήρης έλεγχος της ιστοσελίδας δίνει την ελευθερία για δημιουργία και σχεδιασμό ανάλογα με την φαντασία και το γούστο σας. Το Joomla και το Wordperss είναι τα πιο διαδεδομένα Open CMSγια την ανάπτυξη Sites στα οποία εμείς έχουμε εμπειρία και γνώση.

    - Πλεονεκτήματα

    - Είναι λογισμικό ανοικτού κώδικα και δεν χρειάζεται άδεια χρήσης.

    - Είναι αξιόπιστο, λειτουργικό και ιδιαίτερα φιλικό προς το χρήστη.

    - Δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις, έτσι είναι εύκολο στη διαχείριση .

    - Δυνατότητα καταχώρησης και επεξεργασίας νέου περιεχομένου (κειμένων, φωτογραφιών και αρχείων) εύκολα και γρήγορα.

    - Δημιουργία μενού & υπομενού

    - Επεξεργασία κειμένων και των φωτογραφιών

    - Δυνατότητα εγγραφής μελών - πελατών

    - Δημιουργία δημοσκοπήσεων

    - Αξιολόγηση περιεχομένου από επισκέπτες

    - Ενημερωτικό Δελτίο

    - Φόρμες Επικοινωνίας

    - Πολυγλωσσικό περιεχόμενο

    - Ηλεκτρονικό Κατάστημα (eshop)

    Και πολλά άλλα…

    - SEO (Search Engine Optimization)

    Ονομάζεται η τεχνική που εφαρμόζεται από τις εταιρείες ώστε να διασφαλίζουν την παρουσία της ιστοσελίδας τους στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων, μέσω των ηλεκτρονικών.

    *Σε όλες τις ιστοσελίδες που δημιουργεί η BPCS παρέχεται ΔΩΡΕΑΝ εκπαίδευση στα βασικά του JOOMLA και WORDPRESS

    Παραδείγματα websites

Advertising Campaign from A-Z...

The BPCS way

Here we do and we mean business...


Στην BPCS, δεν αναλαμβάνουμε απλά την επικοινωνιακή στρατηγική ενός προϊόντος, μία υπηρεσίας ή ενός οργανισμού. Τη διαμορφώνουμε μέσα από την ολιστική μεθοδολογία, ακολουθώντας συγκεκριμένα στάδια, μέχρι την τελική επιλογή και την έναρξη της εφαρμογής του concept που τελικά έχει επιλεγεί.

We do it...our way:

- Ενημέρωση για την ταυτότητα του προϊόντος και του οργανισμού

- Εξέταση της θέσης του προϊόντος στην αγορά

- Εξέταση του positioningτου προϊόντος στον καταναλωτή

- Προσδιορισμός target group

- Στόχοι της εταιρείας

- Ανάπτυξη της εταιρείας

- Vision της εταιρείας

- Παρουσίαση των προτεινόμενων concept

- Αξιολόγηση-επιλογή από τον ίδιο τον πελάτη

- Implementation

- Επιλογή και αγορά συγκεκριμένων επιλεγμένων μέσων

- Campaign kick-off

- Έλεγχος, αξιολόγηση και μέτρηση επίτευξης στόχων

- Optimize του concept όπου κριθεί απαραίτητο.

 

Work Aspects

Our work

Our work is louder than our words...

  • All
  • Branding
  • Social Media
  • Websites
  • Multimedia
  • Special Projects
  • Artwork

Subscribe

Join our Newsletter

+30 2311 828 100
bpcs@bpcs.gr
Καπετάν Βαγγέλη 4,
Θεσσαλονίκη ΤΚ 54646